Kredyt na 4G nie tylko dla T-Mobile Polska

Informacja o 200 mln euro kredytu dla T-Mobile Polska udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny mocno mnie zainteresowała. Cytowana przez serwisy internetowe depesza PAP jakoś  mnie nie satysfakcjonowała. Pogrzebałem więc w sieci.

Z ujawnionych przez EBI informacji wynika, że oczekiwana wartość projektu na który bank udzielił kredyt to 512 mln euro. A sama umowa została podpisana 16 grudnia 2013 roku.

Przy okazji znalazłem jeszcze jedną informację, która – przyznam – mnie zaskoczyła. Otóż z informacji ujawnionych przez EBI wynika, że o 190 mln euro kredytu na budowę sieci 4G stara się Orange Polska. Całkowita wartość tego projektu szacowna jest na 390 mln euro.

Skomentuj

