Drugi faul Play

Okazuje się, że Play na konferencji prasowej faulował nie tylko w przypadku pakietu 200 minut w Formuła S. Faulował także w przypadku pakietów minut/SMS/MMS w planach Formuła M i Formuła L. We wszystkich trzech planach owe pakiety dotyczą TYLKO połączeń do sieci komórkowych. Za rozmowy do sieci stacjonarnych płacimy dodatkowo, poza abonamentem. Z prezentacji przedstawionej dziennikarzom to absolutnie nie wynikało.

6 responses to this post.

  1. Posted by AERO2 USER on 19 Styczeń 2013 at 21:35

    Jak na moje rozumienie tekstu czytanego regulaminu promocji nowych taryf Formuła M i L to pakiet minut jest na krajowe połączenia głosowe a pakiet SMS/MMS na krajowe numery komórkowe. Ponadto połączenia na stacjonarne schodzą z Pakietu Złotówek. Chyba że ja czegoś nie rozumiem ? Moim zdaniem to Play siebie sfaulował bo według mnie w regulaminie są dwa pakiety np. dla Formuła L 300 minut i dodatkowo 300 SMS/MMS. Sumując to z Pakietem Złotówek 95 zł. otrzymamy dodatkowo 500 minut lub SMS/MMS. Reasumując wyjdzie więcej niż podawali w tabelkach.

    Odpowiedz

    • Posted by Tomasz Świderek on 19 Styczeń 2013 at 22:18

      Teraz zdefiniujmy co to są krajowe połączenia głosowe w rozumieniu P4 i tej promocji.
      A co do sumowania pakietów złotówek i pakietów minut oraz pakietów SMS to w eLce 95 zł podzielone przez 19 gr – u mnie na kalkulatorze TI – dało wynik 500. Jak dodamy 300, to wychodzi 800, czyli tyle ile ma być w eLce według tabelek😉

      Odpowiedz

      • Posted by AERO2 USER on 19 Styczeń 2013 at 22:43

        Dlaczego zdefiniowaliśmy że to nie są połączenia na stacjonarne ? Chodzi o to że jak dodamy 500 minut do promocyjnego pakietu 300 minut to wyjdzie 800 minut i jeszcze zostanie pakiet 300 SMS/MMS. Więcej niż wynikałoby to z tabelek. Oczywiście można więcej wysłać SMS/MMS a mniej dzwonić w ramach w/w ograniczeń. Ja to tak zrozumiałem.

      • Posted by Tomasz Świderek on 19 Styczeń 2013 at 22:54

        Nie odpowiem na pytanie dlaczego tak zdefiniowaliśmy, a nawet nie mam pewności, czy tak zdefiniowaliśmy😉 To wiedzą inżynierowie taryfowi P4.
        A co do minut/sms być może jest to jakieś niedopatrzenie. A może czegoś nie rozumiemy😉 Wiem jedno. Ta oferta jest mocno zakręcona😉

      • Posted by Tomasz Świderek on 19 Styczeń 2013 at 23:02

        I do akcji wszedł rzecznik:
        http://www.blogplay.pl/2013/01/formula-s-m-i-l-fakty-i-mity/
        Zwracam uwagę, że jest mowa o 200 minutach w Formule S i ani słowa o Formułach M i L😉

  2. Posted by AERO2 USER on 20 Styczeń 2013 at 10:19

    Rzeczni wspomina o pakietach w M i L ukradkiem cytat:”………Błąd wynika zapewne z faktu, że pakiety w Formułach M i L są wymienne. Ja robiłem prezentację zatem moja wina, przepraszam.” Tylko ja tam tej wymienności nie widzę. Nie wiem jak to się kręci ? Może teraz będą ustawienia dostosowywać do regulaminu😉

    Odpowiedz

Skomentuj

