News 2.0

Od kilku lat słyszę, że jak gazety zamkną dostęp do treści to i tak informacje będą się pojawiały dzięki dziennikarstwu obywatelskiemu i/lub – niepotrzebne skreślić – dziennikarstwu internetowemu. Oto próbka, którą miałem okazję zaobserwować.

W jednym z serwisów poświęconych telekomunikacji pojawił się zaczerpnięty z gazety.pl temat. Rzecz dotyczyła stanowiska Izby Wydawców Prasy w sprawie pomysłu PTC dotyczącego blokowania reklam. Pod tekstem, w komentarzu, ktoś napisał, że podobne plany ma Play.

Nie minęły 24 godziny, gdy na Facebook na ścianie Mobile Revolution pojawił się wpis:

„Z niepotwierdzonych jeszcze informacji wynika że play jest następną siecią rozważającą możliwość blokowania reklam na telefonach i tabletach”.

W chwilę później ów wpis podchwycił jeden z cenionych speców od internetu, zaś jego autor zadał na ścianie rzecznika Play pytanie, czy to prawda. Po chwili dostał odpowiedź od Marcina Gruszki:

– Weź mnie nie obrażaj😉

Autor pytania odpisał:

– ‎Marcin wybacz ale takie słuchy chodzą.

Klasyk mówił, że nikt go nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: