Klawiatura sprzętowa to podstawa

Po dwóch tygodniach używania HTC Desire Z przyszedł czas na napisanie kilku zdań podsumowania. W wersji menedżerskiej opinia brzmi: fajne urządzenie, uwaga na baterię, koniecznie przeprowadź kalibrację klawiatury dotykowej.

Urządzenie jest fajne, bo ma jest ładne i wygodne w użyciu. Ma bardzo wygodną sprzętową klawiaturę, która niezmiernie ułatwia pisanie maili, czy dłuższych notatek. Powiem więcej, to chyba najwygodniejsza klawiatura sprzętowa jakiej używałem.

Podobno w pierwszych egzemplarzach, które testowali polscy dziennikarze telefon postawiony pionowo potrafił sam się rozsunąć. W telefonie, który mam zawias jest dość twardy i nawet potrząsając telefonem nie udało mi się go rozsunąć.

Klawiatura dotykowa jest mniej precyzyjna niż w iPhone, czy HTC Trophy. Kalibrowanie częściowo rozwiązuje problem. Z czasem się przyzwyczaiłem i w efekcie liczba literówek przy pisaniu spadła.

Przy typowym dla mnie używaniu telefonu (do 60 minut rozmów dziennie, kilka SMS do 60 minut używania internetu) bateria wystarcza jakieś 10 godzin. Gdy wskaźnik baterii z zielonego zmienia kolor na żółty należy szukać kontaktu, w który można wetknąć ładowarkę. Krzywa rozładowania baterii jest bowiem wówczas niemal pionowa. Nie mogę wykluczyć, że wpływ na czas pracy tego egzemplarza telefonu od ładowania do ładowania mają jego poprzedni użytkownicy.

I na koniec o urządzeniu do zapisu cyfrowego obrazu, czyli tzw. aparacie fotograficznym. Jestem mile zaskoczony jakością zapisanych obrazów.

Skomentuj

