Appsy newsowe jak w iPhone

Kolejny, czyli drugi dzień używania tabletu Samsunga pozwolił mi odkryć kolejne plusy urządzenia. Dwa najważniejsze to łatwość nawigacji oraz prosty sposób na dostęp na funkcji takich jak włączanie WiFi, GPS, czy Bluetooth.

Szczególnie ucieszyło mnie odkrycie dotyczące dostępu do najważniejszych funkcji. Proste pociągniecie w dół paska na górze ekranu i mam dostęp do trzech wymienionych na wstępie, a także mogę wyłączyć dźwięk dzwonka oraz zablokować rotację ekranu. W iPhone taka możliwość jest dopiero po dokonaniu jailbreak’u i zainstalowani z Cydia SBSettings.

Jestem co raz bardziej przekonany, że nawigacja po tablecie Samsunga jest równie intuicyjna jak w iPad. Miałem po raz pierwszy dziś okazję pobawić się smartfonem z FroYo (HTC Desire) i mogę powiedzieć, że nakładka Samsunga na oryginalny interfejs użytkownika Androida 2.2 nie jest wcale tak denerwująca, jak w komentarzu pod poprzednim wpisem sugerował Dawid Lorenz. Mnie ten układ UI pasuje.

Dziś, a właściwie już wczoraj, powgrywałem troszkę aplikacji newsowych (appsy zagranicznych dzienników, rozgłośni radiowych i agencji prasowych). Były to te same aplikacje, które mam w iPadzie. W przypadku tych appsów zarówno zakres informacji, jak i wygoda nawigacji w tablecie Samsunga i iPadzie jest porównywalna. Większość z tych aplikacji dostosowana jest do tabletu (poprzednio pisałem, że apps NYT nie jest dostosowany, jednak pierwotnie wgrałem nie tę wersję). Wadę części appsów na tablet z Androidem jest to, że nie można podzielić się zawartością z innymi, czy to przez wysłanie twittu, czy to przez wpis na Facebooku, czy też wreszcie przez wysłanie maila. Większość używanych przeze mnie appsów newsowych na iPada daje taką możliwość.

2 responses to this post.

  1. Dawid Lorentz? Nie znam…

    Odpowiedz

Skomentuj

